18 april förlåt mig

snopp i lingonriset. åt nyss isterband och potatis i stuvning, snacka om bondemat. men sådanna är vi .förlåt skrev visst 18 mars i förgående inlägg och är för lat för att ändra. menmen, det blev en städ dag eller jag tog upp mina kläder från golvet och plockade undan sminket från handfatet, råkade visst klirra sönder en parfym men ingen jag använder nu iallafall eller som var någon direkt dyr. red med anna och malin idag, blev super sugen på att hoppa efter våra små skutt över diken och träd när vi red ut. men felicia får ju inte hoppa så det blev ett problem. jag tror inte det var så farligt. men här får ni iallafall en liten film när malin hoppar L.B bana (tuvär bara två hinder) på farmen för ett år sedan

Kommentarer
Postat av: malin

usch alice ta bort!

2009-04-19 @ 13:11:21
URL: http://pprinsessornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0