kondomsamling

kom precis hem från gårn där 'kärleksakuten'och vi från 8an i uppgårdskolan skulle snacka om sex och samlevnad (som lärarna säger). i början var det en aning jobbigt då jag itne ätit sedan lunch (bara två redbull ochenergin var helt slut) började känna mig snurrig och lite sådär halvsvimfärdig. men mysigare blev det när alla gått till bussen (som gick halv nio) och vi andra satt kvar, altså louise hanna johanna och några till tjejer från parallelerna.  klockan kvart i 10 hämtade pappa mig eftersom lat som jag är orkade inte åka buss. en till fördel med att gå sist var att jag roffade åt mig dom sista kondomerna, generöst delade jag lite med hanna men fick tag i 16 stycken, profil och eros. nej imorrn blir det att dra ut med kompisarna. vi höres tomtar !

bilder bjuder jag på, kort är jag men inte kortare en syster min

Kommentarer
Postat av: Erika | foto & så mycket mer

Sv: klart du får! :D

2009-04-03 @ 18:33:10
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0