no lifer



nu sitter jag här hemma och tråkar. blev precis hem skjussad från stallet eftersom jag inte ville åka mopper i oerhörd blåst. men just nu önskar jag att jag kunde kapsla in moppen så den är mindre en en kula och åke hem med den i handen. här hemma skulle jag göra den till sin normala storlek och sedan dra iväg till jesper och victor. jag har nämligen super tråkigt just nu. ingen läser min blogg och det känns ruttet att skicka sms fram och till baka.

i bilen hem snackade vi lite och olika sjukdommar man kunde ha, som alzimers (stavning), ADHD och resten av alfabetet. att om man har det så kommer det bli svårare att ta bil. mamma, jag har inte ADHD... eller  ? nej jag har inte det. hoppas jag iallafall. 
 
konversation med bror sebbe:
- ja, jag cyklar inte. jag har körkort
- ja men det har jag med.
- jo men jag får köra fordon med fyra hjul
- ja men det får jag med.
- va? vadå
- traktor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0