red bull & magnum mandel

shobbredobbre i byrarna ! när det är fint väder orkar man bara inte blogga eller hur !? det är ju otroligt sommar ute, eller nästan iallafall. nu börjar guldtiderna som pappa säger. jag hoppas det blir lite blad och grönt ute snart, det ser rätt tråkigt ut med nakna grenar och gult gräs.

shit, vill ni veta hur mycket jag längtar till sommaren ? jo superduper mycket. och vill ni veta, det är 30 offeciella skoldagarkvar till sommarlovet. och ungefär 9 veckor kvar. ungefär som ett sommarlov. ja det är långt men ändå inte. det är faktiskt rätt kort om man tänker efter. jag hoppas det inte blir mer prov. dö åt prov säger jag bara. imorron tänker jag faktiskt knata upp till affären och kolla om dom har hårfärg. jag ska nämligen inte vara rödtott längre. min mamma dödar mig långsamt eftersom hon värkar tycka det är kul att plåga sin tonåring att vara rödhårig. eller orange, vem fan vill va d ?

sommar 2009 ;

- sova bort en vecka
- dygna minst tre dagar
- båta till stora dansaren och tälta
- till laxsjön och tälta
- nåttarö och slippa päronen
- 9 augusti till madonna med sanna

det är det jag kommer på nu. jag är inte direkt en sådan som bestämmer i förväg eftersom jag bryter oftast det jag lovar när jag inte orkar göra något. sådan är jag. kysskyss på nosen.


Kommentarer
Postat av: F O U M O S E

sv: Tack detsamma! Den bilden var jättefin! :)



Lust att följa mig via bloglovin? :)

Kram! <3

2009-04-10 @ 17:19:56
URL: http://foumose.blogg.se/
Postat av: Jennifer

no, ditt hår är fett coolt ! :)

men vilken färg ska du färga då ?

2009-04-11 @ 12:23:46
URL: http://proud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0