tutututututututterduva

tjosan i trosan ! idag gick jag upp klockan 9 för att komma till stallet vid tio och sedan ta kvart över ett bussen från kumla till brommaplan där jag skulle möta sanna, lina och ellinor (jag hoppas det stavas så annars är det ju en stor skam). chakka ett par solglajjer, rosa från h&m. jag vet kanske något fjortis men jag behövde ett par nya då min bror satte sig på mina och mina pilot är aldeles för stora. super härligt väder för en trip på stan by the way !

nå vad tycker ni om den lilla förändringen på bloggen ? hoppas ni gillar den, och det är tack vare louise som den blev då häfftig ! man tackar syster.


Kommentarer
Postat av: Lina

Superfin design! Kramar! <3

2009-04-08 @ 00:25:23
URL: http://heejlina.blogg.se/
Postat av: Erika | foto & så mycket mer

Sv: joo, jag ska göra det nån dag. nu är det inte så snyggt. har typ hjälmfrilla efter ridningen :P

2009-04-08 @ 20:32:47
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0