ensam hemma & utråkad

1. Är du singel? jag är gift
2. Är du lycklig? självklart !
3. Är du uttråkad? just nu kanske det
4. Är du ledsen? absolut inte
5. Är du italienare? haha nej
6. Är du gravid? nope, men det ska jag bli när jag blir stor :D
7. Är du full? haha hur ofta tror du jag sitter full hemma ?
8. Är du en cooling? ja, typ coolast i världen :O
9. Är du från Irland?  hahahahaha , neeej !
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja, lovely. om dom hoppar 'övernivetvad' :S

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kan väll hända ? för felicia (min häst) var det vid första :)
2. Har du nånsin blivit sårad? tusen och miljarders med gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? hell YES !
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom ? hm, tveksam... eller jo faktist.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? jojomänsan
6. Har du haft en hemlig beundrare? hur ska jag veta det ?
7. Är du kär? hell NO ! :D eller, jag är kär i mig själv
8. Vill du gifta dig i framtiden? NÖJ ... ja det är klart jag vill

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek. dööh
2. Hår eller ögon? ? ögon, men jag älskar händer, ryggen, käkben och underarmar på killar
3. Katt eller hund? jag är kattmänniska, hundar är läskiga, luktar och juckar ofrivilligt. men otroligt söta
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar?  bästa kompisar, teffenetift (bäst på svenska) men jag har ju många bästa kompisar. döööh
5. TV eller Internet? jag kollar aldrig på tv
6. Coca-cola eller Pepsi? julmust :D jummi
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? ute hallå, inte något fjoll hemma inte.
8. Pengar eller lycka? är det inte lycka i pengar ?
9. Dag eller natt? natt, min tid är då
10. MSN eller mobil? röda kärleken, nu är det den silvriga och jag menar mobilen ofc

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? jag sa bara 'nu rymmer jag!' men så gömde jag mig bara under sängen.
2. Brutit ett ben? nej, kanske revbenet ?
3. Gjort nåt du ångrar? du, har du tid o vänta eller ?
4. Hoppat Bungee Jump? aldrig i livet !
5. Ljugit för någon du tycker om? ljuga är mitt mellannamn
6. Ätit en hel tårta? nej, men skulle faktiskt vilja
7. Gjort bort dig offentligt ? det är min vardag baby
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja självklart. jag saknar många av dom men det är alltid jag som dumpar
9. Gråtit när ett husdjur dog? jag vet inte hur länge jag grät asso :O
10. Velat försvinna? ja, det har jag faktiskt. men aldrig 'hejdånudörjag' tanken men bara flyga bort på ett måln ett tag skulle inte sitta fel.

skit
Vad såg du på tv sist? jag kollar inte på tv :P kollade på film senast i lördas
Vems blogg läste du sist?
Vad åt du sist? sallad, smaskens
Vem pratade du med sist? hannah var nog den sista just nu. fast jag snackar ju oxå med mig själv ?
Vem ringde du sist? försökte ringa (gissa vem) jo min mamma.
Vem messade du sist? josef
Vad läste du sist "bok"? syskon kärlek.
Vem pussade du sist? josef
Vem kramde du sist? hannah
Vem bjöd du sist på något? eeeeeeeeeeeem....
Vad köpte du sist ? redbull i think

Kommentarer
Postat av: louise

"1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? jag sa bara 'nu rymmer jag!' men så gömde jag mig bara under sängen." HAHAHA

2009-04-21 @ 17:34:53
URL: http://emsuloulou.blogg.se/
Postat av: Kim

Fin blogg:)

xoxo

2009-04-21 @ 17:56:13
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: malin

du e ju visst käär gmn :p <3333

2009-04-21 @ 18:40:16
URL: http://pprinsessornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0