utsliten

jag känner mig helt utbränd. skoltrött, saker som händer och bråk med kompis. påsklov snart och det ska bli jätte skönt tycker jag. attans oxå att malin ska dra iväg till fjällenskiten. men jag får iallafall solen (hoppas jag) och malin får snö och kallt. jag är trött hela tiden har jag märkt, på kvällarna är jag segdeg och på mornarna vill jag sjunka ner och gömma mig i täcket. jag tänker värkligen 'åh nej!'. just nu känner jag bara att jag behöver tid för mig själv och mina vänner. jag vill dra någon stans, ha sommar. precis som sommarn 08, åka till ön och tälta. jag vill bort från skolan och sega tråkiga människor. det är så drygt!

det här som har hänt, som vissa vet och andra inte. det är tungt och tar faktiskt en stor kraft av min energi (därför missbrukas redbull) och jag blir mycket känslig för minsta lilla. jag vet, jag ska vara stark och inte ta någon shiiit. kompisen jag 'bråkar' med säger att det är mitt fel, det är inte mitt fel. inte någonstans. hur ska jag göra... jag vet inte vad som är värst, total stänga ute den man 'älskar' eller en vän som står/stog mycket nära. ska jag visa mig stark och lämna allt detta bakom mig eller ska jag leka fegis och försöka fixa till det här ?

Kommentarer
Postat av: frida

lek fegis och fixa till det! du kanske ångrar dig annars :)

2009-04-02 @ 17:09:40
URL: http://fridu.blogg.se/
Postat av: Elin

Mm det tycker jag oxå !

2009-04-02 @ 18:39:53
Postat av: sanna

hej bestis! vill du ses snart? på lovet mabye?

älskar dig, det vet du! <3

2009-04-02 @ 19:03:41
URL: http://sannakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0