blogga börjar bli trist

hej hallo tjenare. jo det har hänt en del sedan sist men jag är som jag är och är lat. jag bara orkar inte skriva något blogg inlägg. idag trodde jag att jag och pappa skulle lasta felicia en gång innan träningarna börjar lite mer på allvar i veckan och då jag kör henne och som sagt felicia kan hitta på vad som helst om hon inte blivit lastad på ett tag kan jag bara säga, det blir väll till att plocka fram tålamodet tills imorrn dårå. om det är bra väder kan man köra hem henne till stallet och tvätta henne så hon blir fin och ren. måste bara säga att jag är super taggad på att börja träna igen, hoppa oxå däremot. i love it och har inte hoppat direkt i sommar bara en gång med anna och några gånger på uteritterna där det funnits lämpliga teränghinder. anna jag och malin är inte dom som brukar hoppa utan tränare, såfall markarbete eller mindre hinder. men på månda är det dags igen i ridhus för cribba med just anna och malin. kommer bli kul :).

Kommentarer
Postat av: anna

åh, vet du att jag får åka med? :D :D

2009-08-29 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0