dryga statusletande

första riktiga skoldagen avklarad, lång tråkig efter ett tag eftersom man faktiskt inte är van att sitta still så länge, och faktiskt har louise kommit på att jag har svårt att sitta still. oja säger jag bara, jag hatar att sitta still förlänge, det kryper i benen och man känner sig itne bekväm. tänkte på en sak, usch så dryga mångar har blivit. det är inte alls samma personer längre och man blir grymt störd på det. patetiska ungar säger jag bara. i lördags drog jag ut igen med massa färentunabarn om jag itne sa det. kom hem vid halv två. och nu är man nia, RESPEKT!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

svårare än du tror faktiskt, när de var som värst hade jag ingen vid min sida och då hände saker du aldrig kan föreställa dig, och en spec person knäckte mitt självföretroende och jag kan aldrig få tillbaka det, ser numera typ bara nackdelar med allt.. menmen:p

2009-08-24 @ 21:17:50
URL: http://ttrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0