höst terminen har börjat

ja, nu går jag offecielt i 9an och åren framför mig består av plugg, gymnasieval och nationella. mycket att tänka på men det kommer bli kul att satsa iår för något jag faktiskt vill är att gå ifrån uppgård med en smäll på käften att faktiskt jag också kan, jag vill vidare ut i livet. träffa nytt folk framför allt och lära mig nya saker jag faktiskt vill lära mig.

idag alltså var det skola igen och nu är man älds av eleverna och alla känns så otrloligt små ( i dom yngre klasserna) små pluttar som springer omkring. ah jag springer oxå omkring men med stil. ;) hade några lektioner där vi gick igenom nyvarande schemat och jag är faktiskt rätt nöjd med det. slutar runt halv tre varje dag förutom en dagdå jag slutar 4 och en dag 10 över ett. körde hem med moppen, la mig i soffan och kolla på film och sedan åkte och träffade grabbarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0