i got a feeling

tja! idag blev jag väkt klockan 9 idage ftersom hästen min sliter så på skorna att dom måste bytas. efter en galen kväll igår är det inte trevligt att gå upp tidigt, låssas vara trevlig och dess utom se sin pappa lära sig hovslageri på hästen. ojoj hjärtat slår fortfarande snabbare en snabbast. nej jag skoja det gick faktiskt väldigt bra för pappa. har även tänkt byta stall för felicias skull och även min för att ha det närmare och få ett bra underlag samt ridhus och innestall (trorjag).

igår var det ju till blålagunen med klassen, fantastic four är även lite knasiga och körde en road trip dit med två moppar. det var mysigt eftersom vi satt och sjöng/skrek under färden. träffades även på kvällen vi och några. lite läskigt eftersom vi tidigare på dan hade sett eden lake (skräckfilm). på vägen hem till ivana var det bara jag hon och victor. stackars victor vurpar så vi tar hand om honom eftersom han var lite i chocktillstånd men det gick bra. lite osäkert att han skulle åka moppen hem sen men jag höll ögonen på honom hela vägen och höll handen på tutan om han skulle råka somna. ikväll blir det förmodligen mys hos någon. får se hur det blir



Kommentarer
Postat av: Jackie

sv; ja det vet jag ;D men jag menar gotland ( där jag bodde förut ) jag bor ju i stockholm annars

2009-08-22 @ 17:27:12
URL: http://jackiieees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0