muppgård


tanken slog mig alltså, det är sista året på grundskolan och sista året på uppgård där det faktiskt är väldigt i "sär från fär" klassen 9D, även fast den absolut inte är den samma som för bara ett eller två år sedan. men vem kan inte gilla vår klass? många minnen och jag kommer inte få mer minnen en det här året eftersom den splittras till sommarn men då jag kommer (hoppas jag) träffa som jag står närmast såklart och nu känns det inte som man går i högstadieskola längre utan gått tillbaka till årkurs 6 eller så, alla är så otroligt små och då menar jag 6,7,8. renarama dagiset. nej jag skoja lite nu va. men what ever, 9D är iallafall en klass som alla kommer ihåg, sär från fär. elit med flit, proffs på hög nivå.

Kommentarer
Postat av: Erika

man kan ju ha elit med flit också! (på tröjorna asså!)

2009-08-26 @ 07:36:03
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: jackie

jaha ? :S vi har kallat honom det sen vi börja :s men ni kallade nog hnm de innan :p

2009-08-26 @ 18:21:34
URL: http://jackiieees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0