okänd alice levin

ja, hurrni. jag måste bara säga. usch vilken dålig blogg jag har. jag må säga att min statestik är lägre än lägst och 0 komentarer, så är det bara. jag är helt enkelt inte intressan eller så är jag dålig på att reklama. hur som helst var det the voice igår och jag måste säga, man går faktiskt inte dit för att kolla utan för att mingla och träffa folk. men det började spöregna så vi drog innan tårgasbomben släpptes.

hursom helst, söndag idag och jag kom faktiskt på idag vid frukosten att det är bara 2 dagar kvar av det otroligt sköna sommarlov jag har haft. fyfasen, men nu är det nördbrillor och böcker under armen som gäller. jag ska bli bäst i skolan. men iallafall. vad jag har sett i mångas bloggar är att "oooh nooooooo 10 dagar kvar jag måste börja vända dygnen!" som fan heller. jag ska leva fult ut och göra det jag vill. okej lite lungt ska jag ta det men inte ställa om helt. imorrn ska jag och pappa dra ut till ön och fiska kräftor. alltså dygna hela natten. wihu med pappa. jo det ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0