tråååååkigt

utseende

hårfärg?:
rödblond
är det din riktiga hårfärg?:  nej, eller jag har lite mörkare
längd?: hela 163 cm från jordytan
ögonfärg?: blå, tråkigt jag vet
har du plastikopererat dig?: nej du
kommer du att göra det?: nej du
har du några piercingar ? öronen, läppen
förklara din kropp med några ord...: typ päron om du förstå ;)
är du nöjd med hur du ser ut?: jo då, vissa komplex har man

kärlek/sex

är du kär?:
nej inte just nu faktiskt
är du singel?: ja det är jag
när fick du din första kyss?: när jag var 12
är du oskuld?: nej det är jag inte
har du gjort något "sexuelt" till någon i samma kön?: jag har "strulat" med en tjej
hur är din sexuella läggning?: jag är straight
är du player eller förhållandemänniska?: jag är rätt dålig på förhållanden

du

ditt fullständiga namn.. :
svea linnea alice levin
kallas för : alice, frallan, sprallis
går under namnet: levin
beskriv dig med 3 ord: knasig, dampig, ADHD
dina bästa egenskaper: envis som en åsna
dina sämsta egenskaper: pmsbarn
är du konstnärlig ?: jag har det i blodet
skulle du kunna äta kobajs?: oohja, nej det skulle jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0