året 2009

enligt mig har det här året varit mycket roligt, men jävligt dramatiskt och ledsamt. det ena och det andra har hänt och tryckt på ryggen. men även att äga en häst har varit hur kul och lärorikt som helst, men framför att urjobbigt. att börja nian var hur långt ifrån som helst .. eller? nu är man där. halft färdig med den också. här är väll lite över det jag gjort ;

- premiär året med felicia. första häst jag någonsin ägt.
- varit sjuk i över 2,5 vecka i halsfluss och gick ner 7 kilo.
- michael jacksons död
- min "lillebror" katt dog, från 2 års ålder har han funnits i mitt liv.
- fått nya vänner
- tappat massa vänner
- haft mer än 7 st på "G"
- börjat dansa
- nåttarö, en klassiker såklart
- förlorat oskulden (kanske jag inte skulle skriva här?)
- haft vädlens största bråk eller missförstånd med en av mina bästisar
- jag tog upp kontakten lite bättre med amandafiluren.
- åkt till turkiet en vecka med familjen
- jag miste en då mycket nära vän i en moppeolycka
- fyllt femton
- tagit moppekort och kört moppe som en tok
- lärt mig rapa
- sjungit för hela skolan
- fått en egen katt, prins armani aka prinsen
mer kommer förmodligen sedan.


chris brown - crawl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0