en fin bild på vår ängel

tack hjärtat för du gjorde en stor del av min högstadiegång, tack för sommaren 2008. tack som fan för bästa nationaldagen på laxsjön. alla gånger vi sov över i lillastuga, alla våra fucking tabbar och alla inihelvettes jävla bråk vi har haft. hur många gånger har vi inte sagt att vi hatade varandra och i nästa stund var du bäst. jag ångrar ingenting. jag ångrar inte våra hemligheter, jag ångrar inte allt vi gjort. men jag ångrar att vi helt plötsligt skulle lämna dig. vårt gäng, du var inkluderad och det är du fortfarande.

john mayer - free falling

Kommentarer
Postat av: Erika

underbara jesper

2009-12-24 @ 00:32:14
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0