julafton 2009

tjena lena mitt bena och god jul på er alla! kom nyss hem från att tänt ett ljus på jespers minneslund och på mormors. har haft en mysig dag idag med maassa mat och paket. fick precis det jag önskade, en bloggdator och en rosastor resväska inför i sommar, om det blir så att vi åker till florida vill säga. sitter faktiskt just nu och skriver på min lovelydator. men lite knas är det med den, den hittar inte vårt nätverk så jag får köra på 3G tills imorrn då vi ska ringa någon..(?) iallafall, nu är det nyår nästa och jag längtar som tusan faktiskt.

i veckan ska jag dessutom göra en kort sammanfattning och året 2009 och redovisa lite vad jag tycker om året. tydeliduuuuooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0