lång dag?

god morgon eller ska jag säga god efter middag? själv har jag varit uppe sedan klockan 6 i morse och meningen var att jag skulle fodra hästarna. hm men vilka hästar då ? en häst stod i hagen, men vart i helvette var resten av dom 8 basjkirer som ska stå i hagen? herregud pappa tog fyrhjulingen och körde runt lila byn på jackt efter hästarna medans jag tog ut innehästarna och gav dom mat. jag som trodde dom skulle rusa ut men alla lunkade ut förutom felicia. knäpphäst. aja, detta suger åsneballe på ett jullov. imorrn är det hoppträning och jag hoppas vi kan skotta ut den förbaskade transporten. gah, jag älskar snö men ibland är det förjävlig när man är hästägare på landet.

bild från 1års dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0