om du bara visste hur mycket du betyder


30 seconds to mars - kings and queens

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman, jag tror jag vet hur mkt jag betyder för dej, för du betyder 1000000 ggr så mkt för mig <3 ibland tänker jag att hela mitt liv har varit en dröm, fr jag har haft en sån JÄVLA tur som har blivit kompisar med dig och hanna. Ni är mina bsta vänner och kommer alltid att vara det. Jag e rädd att jag kommer vakna upp och vara ensam. Att ni bara är en fantastisk fantasi som jag har hittat på i mitt huvud. Men även om de e så, så är jag enormt lycklig just nu. Jag hoppas att du någonsin kommer förstå hur mycket du betyder för mig. Jag kan vakna upp skrikande när jag drömt om dig och Hannna. När jag drömmer om att ni överger mig. Jag gråta floder när jag tänker på det. Tillochmed nu, när ni är med mig och jag skriver det här, känner jag hur mitt hjärta trycks ihop och jag vill bara skrika rakt ut. Men så kan jag ju inte göra, för jag vill ite förlora er. Jag vill inte att du ska förstå hur mycket jag älskar dig min vän. Om vi någonsin skulle "göra slut", så lovar jag gumman, att jag kommer dö. Se det som ett hot ;) älskar dig mest i hela världen, mer än mamma och pappa, mer än lukas och evelin, mer än mig själv. Så vad du än vill säga så kom ihåg att jag aldrig skulle svika dig, för det skulle vara som att svika mig själv

Alice = <3

2009-12-12 @ 21:33:32
Postat av: lyxbrud

Rösta på oss till veckans blogg så får du en pusssssss

rösta på http://hannahborg.blogg.se/ och rösta såklart på LYXBRUD!!!

2009-12-17 @ 16:52:12
URL: http://lyxbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0