redbulläh

det lönar sig har jag sett att blogga lite? har fått dubbla antalet besökare, nu har jag 2 som läser min blogg YEY! mamma och är det pappa? nej skämtosido... jag har faktiskt rätt tråkigt just nu, men ska nog ta en powernap innan bonden själv ska iväg och slita.

japp nyårsafton om bara några dagar och jag hör faktiskt redan några otåliga människor smälla raketer på kvällarna. mina föräldrar är bortbjudna till familjen berg i hby (även söderqvistarna) självklasrt är jag också det men har faktiskt lust att träffa folk. massa kompisar och lite fart skulle inte sitta fel. man vill ju bortfrån föräldrarna någon gång. herregud jag är 15 (snart 16). nejnej jag slipper dom aldrig, jag förblir det lilla barnet. skämt där med. ibland är det bra att ha föräldrar. men inte nu till nyår ! blääääää

doktor kosmos - festmetoden


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: kan jag göra :D du får skicka lite bilder till mig som du vill ha med så fixar jag en :)

2009-12-27 @ 15:19:17
URL: http://facemytaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0