trött och drömmer mig bort

tjenare! jag är faktiskt super trött och har inte hunnit eller haft ork till att slå på datorn idag. gick upp vid sex och fodrade djur så var hemma runt sex och tänkte vila innan lunchfodringen. men råkade somna och vaknade sedan runt 12 igen och drog till stallet. mocka,städa och felicia blev omskodd, det ser helt ok ut istallet nu och det känns mycket skönare att vara där då.

som sagt har jag inget på hjärnan, eller jag har mycket på hjärnan men som är svårt att komma ut i fingrarna. jag drömmer mig iallafall bort varje dag. hoppas florida blir av så jag äntligen kan använda min superfina rosa resväska. florida, underbart alltså. flera mil lång vit strand, snygga killar och varmvarm sol. kan det bli bättre ?


owl city - meteor shower <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0