fetaste tisdagen

japp, idag fick jag en semla av min bysh, synd nog kände jag inte smaken och det rev lite i halsen när jag svalde. det är det ända jag ätit hittils, sedan jag blev juk har jag gått ner 4 kilo, iallafall sedan i lördags. det år inget jag är jätteglad för

r jag sämre, halsen ärioch försig bättre men ögonen svullnare. asso jag blir aldrig bra.jag orkar inte ens åka till felicia idag oc bad ist min kära far och mor att åka dit och mocka och nyta vattnet till henne.

ja juste, jag måste berätta närjag skulle ta min alvedon idag , ungefär mitt pådan så stog jag i köket och kollade ut. till min förvåning smyger det ungar på min tomt. jag undrar vad dom hittade på

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv ; jasså alice, hur visste du att jag hade blogg ? ;)

2009-02-24 @ 22:53:31
URL: http://proud.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: heheh, tack :)

2009-02-25 @ 09:25:33
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0