finns det något mer onödigt ?

jag förstår inte varför jag ska slösa bort min dyrbara tid åt att skaffa moppekort när jag inte ens får åka moppe eftersom moppen som bara står hemma är daniels och jag absolut inte ens får låna den ? nej jag ska tillbringa två kvällar åt att vara i en källare i vällingby och lära mig hur man åker moppe, asso förlåt men jag är för pissof just nu. jag som sett fram emot att bli femton och få ta mitt moppekort och framfört allt, åka moppe ! slippa skitbussar. min brorsa går lixom på gymnasiet i stan och får skjuss varje dag, han behöver inte en moppe någonstans. istället så ska jag leka att jag få åka moppe, jag får cykla. jippi, utan hjälm om en och en halv vecka. -.- ja vet ! jag kan visa upp mitt moppekort när jag cyklar, 'åh förlåt konstapeln, kanske åkte jag för fort, men vettu. jag har ett moppekort fast min mamma och pappa låter mig inte åka på den' alice är arg nu !

ouf, en sak till som stör mig, eller det är ju jag. jag är sjuk. vet inte riktigt vad det kan vara men jag har feber och det svullnar runt om mina ögon. igår kliade mina händer som sjutton men jag hade inga utslag. det bara kliade och jag blev helt galen. ni vet när man kliar blir det bara värre så man sitter som en fjant och biter i en kudde bara för att inte vilja cutta av sig händerna eller något. fast det var inte det största som störde mig utan att vara hemma, hur tråkigt är inte det ? visst jag åker till felicia varje dag, men innan dess då ? jag sover, sätter mig vid tv, läser lite kemi. lyssnar på musik... and then ? min data är sär så den går ju inte och jag har ingen att låna heller eftersom mina brorsor är hemma och soffar framför dom. blir hemma imorrn, funderar på att våldgästa ivana eftersom hon oxå är hemma. hennes reaktion blir nog 'oh ma gaaash :O' eller typ 'hiiiiiieeej ! :D så trevligt att jag får besök'

nej nu ska jag försöka smyga mig förbi mami och papi och hämta laddaren till den här saken. tjingeling i stugan

Kommentarer
Postat av: al kapon

de sjuck domar du kan ha är förmådligen ett utslag som kvinnliga mastuberare får!

2009-03-03 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0