lill lördag

yello sunshines ! jag är mycket ledsen av dom senaste inläggen då dom varit mycket tråkiga och helt ointressanta att läsa men jag har mått alldeles för dåligt för att ens orka försöka göra till det bra eller inte. by the way. lill alice var till läkaren idag och dom kom fram till att jag har halsfluss så jag måste äta pencelin i 10 dagars tid nu. idag mår jag faktiskt mycket bättre, jag vet inte kanske är det för jag fick ett gott resultat att jag kommer känna mig bättre om några dagar. tummen upp* iallafall vet ni hur läskigt det var när han (läkaren) skulle stoppa ner en enorm topps i min hals, nej fyfan det gick inte. jag kastade mig bakåt och tårarna rann. tummen ner* men vad ska man göra när man har extrema fobier för att spy.  och inte nog med de, dom där tabletterna jag måste ta är jävla yetplan så jag måste dela den på mitten, och redan då är dom förstora. men jag vänjer mig. chio amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0