sickpick

sjuk idag igen och det blir bara värre och värre, mina ögon svullnar upp ( eller det runt ögonen om man säger så). har ont i huvet och känner mig allmänt sickpick. det börjar svullna upp på halsen oxå känns det som. tänk om jag ligger och sover och sen helt plötsligt kan jag inte andas ? mycket möjligt. idag har jag inte gjort någonting alls. låg och drog mig i sängen till 12, smsa hej då till josef och drog till felicia vid två. gick med henne liten stund. men sen kändes det konstigt på något sätt, i bilen hem. jag fick en känsla av att 'varför ska jag gå upp på morgonen om det inte finns något att göra' jag klarar inte av att vara sjuk nu. i fem dagar har jag varit hemma och inte gjort nåt, finns det något tråkigare? jag vill resa, bort bara. jag vill oxå till romme, jag vill oxå till egypten, jag vill oxå till thailand. jag vill tillbax till newyork.

Kommentarer
Postat av: malin

snygging:P<3

2009-02-26 @ 11:01:33
URL: http://malinmelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0