som en mardröm

den här sjukdommen dödar mig, vääldigt långsamt. litelite har svullnaden gått ner och febern är borta, men jag har ont i halsen att jag blir galen ! jag kan inte äta eller ens svälja mitt egna saliv (mys jag vet). så min natt var inte den roligaste för mig, till och från sov jag men vaknade hela tiden antingen svettig och gråtande eller av att det rev till i min hals. klockan fyra fick jag en panik attack, jag var var och kunde inte sluta svettas, började böla, kände mig yr, mådde illa och fick framför allt ingen luft. jag tror det var vättskebrist för jag inte kunnat dricka pågryndutav ont i halsen. så jag paniksprang ner till köket och fumlade runt bland skafferiet (fråga mig inte varför) men tillslut orkade inte benen hålla så jag kravlade mig till soffan och vilade med huvudet bakåtlutad till jag fick kraft nog att gå och hämta vatten.

idag har jag sovit från fyra till fyra på eftermiddagen och är fortfarande trött. jag önskar någon kan väcka mig från den här mardrömmen snart. den tar kol på mig .

Kommentarer
Postat av: Erika

Ååh, stackare! krya på dig <3

2009-02-24 @ 10:34:43
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0