trötter dag

söndagar blir inte mer tråkiga när man är trötter och varit uppe länge lördagen innan, gick upp 05.30 pågrundutav tävling. allt gör det inte bättre av att det är grått, dimma och slämäckelväder. men nu sitter jag här i min säng och funderar på om jag ska duscha nu eller städa först. en mycket stor fråga. förutom att städa och duscha så ska jag till felicia, tar det lungt idag och rider ut bara. gör det fint i hennes box och drar hem. läxa, jag har kemi prov om tvåveckor och vill helst att det ska g så bra som möjligt. so prov på onsdag oxå. måste börja plugga. senaste tiden har jag bara skitit i skolan. men klarat mig på håret eller hur man nu ska säga. sen får jag hitta på något.

tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0