tuusdag.

trött,trött. somnade klockan 3 igår kväll av att inte ridigt och jag var klarvaken. tracka några med sms och kollade på satc. kanske kunde jag inte sova för jag bråkade med en kompis bara oxå och kunde inte sluta tänka på det, saken är löst tror jag. eller hoppas jag. orkar bara inte med det eftersom det bara är så himla onädiga saker man bråkar om.

jag och louise hade vår uppvärmning idag på idrotten och vi klarade oss väldigtbra faktiskt fast jag vet inte riktigt vilket betyg vi fick men hoppas på något högre eftersom det är det ända ämnet jag är lite bättre i :)

just nu sitter jag i min säng när ivana förhör mig, imorron är det so prov. hon ska sova här. shibbie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0