felicias 14 årsdag

chacha ! jag vaknar denna blåsiga men rätt härliga dag av att min telefon ringer, kom på att jag bestämt att jag ville bli väckt men kände mig inte så himla på att gå upp ur sängen med huvudvärk. igår var jag ute med mathilda och pratade om mellan himmel och jord i flera timmar och jag måste säga att d är verkligen skönt att få prata av sig. kom hem runt ett och slog mig ner framför partik 1,5 men gick och la mig innan filmens slut. ikväll blir det till att dra någon stans, grilla kanske ? om det är trevligt väder förståss.

nej men ? vad är det för dag idag? nej det är ingen vanligdag, för det är felicias födelsedag hurra hurra hurra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0