kan du mig nu?

Är du kär just nu? nej det är jag inte.
Har du kysst någon idag? idag nej.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? jajamäsnan
Hur många har du varit tillsammans med? runt 10, halv seriöst och oseriöst
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? ja det har jag :P
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? jag var inte kär längre
Är du romantisk? nej, jag gillar inte romantiskt :P
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej, usch det kan man absolut INTE göra
Är du svårflörtad? ibland faktiskt :P
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja verkligen
Vad hette din första flickvän/pojkvän ? robin tror jag, eller så var det johan.
Hur länge höll det? mer än ett halvår
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? om jag har, stackars lila J han borde vara blå
Har du lekt med någons känslor? OM jag har :O
Har du haft sex med över 20 personer? hej jag är 15 och det ända jag gör är att ha sex .. nej inte riktigt va.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? ett år kanske
Och ditt kortaste? typ 3 dagar
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? jag är dålig på förhållanden
Har du varit tillsammans med två samtidigt? japp, jag var alltså otrogen
Är du en bra pojk/flickvän? hahah, nej jag bli lätt svartsjuk
Hur många har du haft sex med i år? 134, nej jag skojja ! :O
Vem sov du senast bredvid? ivana och jag frös ihjäl
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? M, han ljög förmodligen
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? ja ? :P
När fick du din första kyss? av G när jag var runt 12 år tror jag
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? jag tror jag var 17.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej, :P
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej, jag ska aldrig tatuera mig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?  jag har faktiskt aldrig blivit dumpad 
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? jag gillar speciel stil, helst killar med öra för musik
Föredrar du svenska eller utländska killar/tjejer? jag gillar asiater, men det är ju mest svenskt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0