1 juli 2009

"ett sista farväl, ett sista hej då. ta upp dig i min famn och fylla mina lungor av dig. få känna din närvaro och veta att det var sista gången jag kommer hålla dig såhär. det var sista gången jag i hela mitt liv fick känna dig. men det var inte du jag kände för sista gången, en mager, knotig stackare. med blicken vilad på något  som inte rörde sig. dinkämpar glöd i dom gröna ögonen fanns inte mera, den maktfulla blicket 'jag är kung i hela världen', finna inte. bortblåst. men du är fri nu, på evigt gröna ängar ska du nu få skutta runt på och göra dig lycklig. du ska bli den gamla krigaren du är född till att vara."

hej då måns, vi syns snart där uppe, där nere. var vi nu hamnar. bara det är tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Erika

det är fan nästan som att mista en familjemedlem..

min katt är helt borta.. vet inte ens om hon lever "/ <3

2009-07-01 @ 23:37:45
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: TheHulk

väldigt fint skrivet alice nästan så att man börjar gråta =(

2009-07-09 @ 00:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0