gone

chacha! ännu en underbart strålande dag här i sverige, och jag verkligen älskar vädret. men är det så kul igentligen när alla ( eller dom flesta iallafall) har åkt iväg ? nopedope, det suger. själv är man här och försöker underhålla mig själv. igår blev det en ritt med pollen och sedan slapp vid poolen med mathilda resten av dagen och det var mysigt, fick faktiskt lite färg den dagen. på kvällen hade pappa och jag bestämt att vi skulle en tur med båten. icke sa nicke. inte riktigt så lätt var det va. pappa skulle istället hämta moder i brommaplan och jag följde för att inte sitta ensam och tråka. ( när jag kom hem sa jag hej då till M via msn eftersom han ska flyga iväg ) idag skulle man ha åkt hem till josef men jag kunde inte åka dit på något sett, och pappa ville inte skjussa mig eftersom han är egoistjavisst och jag vill inte åka så långt med min moppe eftersom det är skit i tanken och moppen kan då alltså helt plötsligt lägga av. och han kunde inte komma hit eftersom han precis fått en liten hundvalp att ta hand om. så är det när man fått bäbisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0