humm humm från humlegården


hej alla närakära, vänner och ovänner!
hur står det till en sådan vacker måndag med skinande sol och helt blå himmel, en sådan blå himmel borde vara för evigt och så varmt det var idag vill man ha jämt, eller hur ? i fredags åkte jag och min lilla vän ivana in till stan, vi fick skjuss av våran lärare till solna i hans extreem BMW, öronbedövande dunkadunka och sidorutorna nervevade. alltså never again solna, vi stod på solna station och väntade på pendeltåg eller var det var. ca 50 min fick vi vänta ! men vi lyckades skaffa två maltesers, helt gratis. väl inne i stan kolla vi en snabbis och drog sedan till humlegården där vi la och ner och njöt av nysommar solen som kommit. barndomsbästisarna sanna och lina, kodnamn berit och berta kom och slog sig ner brevid oss. mycka skratt och fniss blev det och jag lovar, vi avslöjar aldrig våra pinsamheter, sanna. eller hur ;) nej men sedan drog vi mer in mot the central punkten. och köpte d jag faktiskt skulle köpa, rosa pumps, bodybutter (morsdag) och en prisent till bror min, en cardigan från carlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0