inte riktigt bra här va ?

chacha ! andra dagen på sommarlovet och sjukt surt väder vi har, var är känslan? ni vet den där 'OMG ! JAG HAR SOMMARLOV'-känslan ? den är helt gone, för kanske 2 veckor var den där me nu är den helt bortblåst och det ända jag känner är 'fan va surt väder'. nej men idag blir en till slappardag. åker till min felicia ett tag idag och sedan ta det lungt eller ringa någon. det bror ju förståss på hur humöret står på.

nu är det så att jag och josef har haft paus sedan i tisdags, alltså nu i 4 dagar. det var jag som kom med förslaget och jag vill få det så det blir bäst. men det känns inte bäst, mycket är bortblåst och jag kan inte sluta tänka på 'det'. för 'det' har förstört en stor del, både ett gäng och gör ett förhållande som inte följer den rödatråden. men jag kan inte släppa honom. jag älskar dig är tre ord som jag har märkt är väldigt svårt att säga, man ska aldrig pressa fram orden och det ska inte bli ett missbruk. jag älskar dig är tre mycket speciela ord som faktist kan både stärka och sänka folk. men josef, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0