jobbigaste året

chacha ! igår, den 11 juni tvåtusen nio var det skolavslutning i uppgårdskolan och jag gick ut det absolut jobbigaste året jag haft i grundskolan hittils. åttan, all den press som läggs upp och inte nog med det var man skoltrött och bara försöktemed all sin kraft att bara kunna leva ett så normalt tonårsliv som man faktiskt ska få leva när man är 15 år. men nu äntligen är det avklarat och jag fick ett slutbetyg jag kanske inte är heöt nöjd med men det får duga för att vara iår och jag klarade mig hyffsat. i nian blir det skärpning och diseplin på mig. skolan går förre nästan allt förutom felicia ofc. men efter betygutdelningen drog jag och dom här två stjärnorna till stan där vi mötte lina och åkte sedan hem. på kvällen drog vi på ekeröfestivalen som var en aning stel i början, men hurra för mig, jag fick igång hela gänget jag dragit med mig och den slutade lyckat i min lillstuga på tomten till i taket lyser stjärnorna (såklart).

Kommentarer
Postat av: Louise

SWEET!

2009-06-12 @ 19:49:49
Postat av: Hanna

Oj va rödbrun jag är i ansiktet! :O

2009-06-17 @ 20:29:19
URL: http://hannasimson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0