kort sammanfattning

fredag: stan med syster louise och syskonen bergström. köpte en ball tröja från carlings och efter drog jag och louise hem till mig och skulle laga mat, tacos blev det och sedan kom mathilda hanna och ivana hit oxå. i väntan på dom dansade jag och louise till abba (vi har det inspelat) men d får ni inte se nu, kanske inom en snar framtid om ni har tur ;)

lördag: vi vaknade runt 11, eller louise väkte mig och ivana av att snacka i tellefon. hon skulle iväg till sina kusiner. vi hade tänkt grilla på kvällen, men eftersom vädret sög var vi här igen. jag ivana mathilda och norman, kollade på the mist. värre film finns inte.

söndag: vaknade runt 12 och segade hela dagen, hade tänkt komma och kolla på när mathilda tävlade lokalt på hemmaplan, men ingen orkade. vi åkte turk på min moppe upp till konsum och köpte glass. just nu sitter jag och är tom i huvet och kollar på i taket lyser stjärnorna. bölar som en fisk btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0