love makes me feel

jopp, jag må säga att det är världens sämsta blogg jag har och helt onödigt att jag faktiskt fortsätter skriva på den. bloggen blir precis som man skrev dagbok en gång i tiden. när man gömde nyckeln under kudden och absolut ingen fick se vad det stod, i nuet ska tydligen allt vara publiserat och alla ska kunna se dina bekymmer. kanske blir det här bloggen en osynlig länk ? eller den är ju det. som jag sagt många gånger så ska jag och bästavän tuffa med tuffetåg den 9 till göteborg för att se en mycket stor artist nämligen madonna. dagarna efter blir till atta hänga runt på göteborgs gator och hörn och skutta runt på lisebergs alla attraktioner. britney spears har oxå konser i sverige den 13 och 14 tror jag, hade mycket gärna velat gått men kunde inte få biljetter men en liten tröst är faktiskt att jag redan sett henne live för 6 år sedan i globen med min barndomsvän linnea bergman och bästis sanna, samt mammor. en otrolig upplevelse och jag minns den än idag. britney spears var min stora idol som liten och jag kunde varenta låt (som släptes ut innan 2003) och gick runt med en rosa keps där det stod BS (britney spears). sjuuuuukt ballt tyckte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0