midsommar 2009

hejsan hoppsan, idag som kanske alla vet är det midsommar och när det är midsommar ska man träffa nära och kära, äta sill och dansa runt en stång fylld av blommor och björkris. morfar och moster lisa kom hem till oss idag klockan 12, en timme fter jag vaknat och då var det bara att baka tårta innan m&m skulle komma, när dom burmmade upp för vår grusplan åkte vi på dirr till hembyggdsgården som ligger nära färentuna kyrka. gick runt och det fanns inte mycket att se efter många år på det stället. åkte hem och proppa i med mat så magarna stod rätt ut i luften. tog en paus från maten och åkte till felicia och försökte få ner på hennes mage med. åt sedan min otroligt goda jordgubbstårta och nu sitter jag här. ska jag följa med till ölsta med mina föräldrar elelr inte ? orkar inte... jag menar det kostar 100 kr per skalle (minst) och det är grymt tråkigt. var är folket ? då menar jag i min ålder. inte gubbar i 50+ som sitter och guppar med en öl. yihu, tummen upp. nej skulle inte tro det va. ingen av kompisarna är hemma heller, alla är borta. blääää. och sanna  svarar aldrig på mobilen. imorrn ska vi till bonde fest till högsta grad i rosenhill.

- jag är visst mullig enligt en mattias, thanks a lot !

Kommentarer
Postat av: sanna

URSÄKTA! han är fan blind? -.-

du är finast alice<3

2009-06-20 @ 11:01:09
Postat av: sanna

hahah, sorry.. min mobil är helt fucked up så alla sms jag skickar blir aldrig skickade dom hamnar bara i min utkorg ;)<3

2009-06-20 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0