sista dan

cha cha ! sitter just nu i mitt rum med nerdragna rullgardiner för att stänga ute det otroligt äckligt gråa vädret och klockan är endast kvart i 9 just nu. ska möta några klasskompisar som vi tar sällskap när vi moppar till skolan. idag är det klassens dag och jag hade faktiskt hoppas på ett bra väder då vi kunde kanske varit ute och picknicka, kanske drottningholm eller humlegården. men nej det blir film i skolan, lite mysigt men tråkigt att det är i skolan. själv har jag självklart med mig i taket lyser stjärnorna eftersom många ville se den. men som sagt, nu väntar jag på att klockan ska bli hel så jag kan åka och köpa lite gott och sedan dra iväg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0