tristaste vädret på jorden

chacha ! inget vackert väder och ingen vacker syn att se mig just nu. jag är på grymt dåligt humör och huvudet värker. lingoneffekt. alltså rödaveckan är här. nåväl, det ända som hände idag var att  vi kollade på film med klassen, thirteen blev det. själv har jag sett den förut och visste hur den slutade, men eftersom jag är en liten chicken kom en tår iallafall. shit vilken sur dag, cant belive att det är sommarlov imorrn, det är helt sick. det är ju mer höst. god damn it för regn rusk och kallt. men men, imorrn går vi ut 8an och får våra slutbetyg för detta år. måste liva upp mig på något sätt, har faktiskt ingen lust at all att sätta på mig klänningen och mina nya rosa pumps imorrn, vill hellre bara sätta på mig ett par jeans och en tröja. men skolavslutning är det bara en gång om året och man slutar bara 8an en gång i livet. tack och adjö

Kommentarer
Postat av: Erika

haha, snygg bild ;)

2009-06-10 @ 21:33:46
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0