in love

tjo tjenis din lilla penis, nu har jag och bästis äntligen gjort en försmak på en lista vi har för vad vi ska göra i sommar. den är hittils väldigt kort men det blir bara mer och mer på den ska ni se, ni kan ju gärna ge lite förslag. eller vad tänker jag med, det är ju lixom ingen som läser min blogg ^^. menmen, idag har varit en super trist dag, ikväll blir det väll antingen att ringa någon eller att hyra film. kul, nej jag vet inte det.

1. NÄCKA!
2. dygna
3. båta till andra sidan och utforska vidare i öknen
4. skördefest i rosenhill
5. midsommarfirande, bondefest till högsta grad
6. sova under bar himmel
7. nattdopp
8. SOMMARFLÖRTAR!
9. the voice 09 -.-
10. hitta på en egen låt som står för sommar 09
11. tälta - vart är inte planerat
12. ketchupkrig (sylt funkar)
13. bada med alla kläder på, inklusive skor
14. blåleramonster ( smeta in oss med blålera överallt, nästan)
15. grönan, minst 1 gång
16. fråga efter en cheeseburgare utan ost/fråga efter ett glatt måltid - happy meal
17. köpa varje glassort som finns i glassfrysen.
18. åka ner för en 90 graders backe med min trampbil
19. klä ut oss till killar, åka in till stan och hålla varandra i handen och värka lite extra homo
20. måla regnbågen på kinderna och gå på pride
21. svullokväll (inte en ända gurka! )
22. filmmaraton
23. hetalinjen x 32

Kommentarer
Postat av: sanna

hahah, asbra jöö! asså ja kommer fan inte på mer :P

älskar dig<33

2009-06-14 @ 10:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0