8onde mars

den åttonde mars känns välbekant på något sätt, jag tror det var någon från min förra klass som fyllde år då. kommer inte ihåg vem det var med grattis iallafall på 15 års dagen! idag vaknade jag av att ivana kittlade mig på typ min kind tror jag, iriiterande. hon sov nämligen över hos mig och hon somnade vid ett den tröttern, själv låg jag vaken med laptoppen i högsta hugg. så var en aningen mer trött en vad hon var. vi tog det chill och sjöng lite singstar efter frukosten som bestod av syltmackor och multivitamin. jag vann ju så bra som jag är! nej men ivana vann oxå , det blev mycket oavgjort. pappa har idag igen letat efter ett nytt bateri till moppen, men självklart var det slut. arg man blir va. nej men jag var bara tvungen att testa moppen och den funkade på första försöket, och jag var inte tvungen att kicka igång den. superbra ! men jag fick ändå inte köra med den till stallet ( mamma tyckte det var för kallt och för mörkt, lilla chicken). så pappa skjussa. när jag kom dit var det turridningar och fullt i stallet och då får jag inte plats med min lilla felicia där och gick upp med malin till huset och satte oss såklart vid datan. malin har blivit en liten datanerd :D. menmen sen så red vi klätterbackarna och jag hoppas felicia blev en aning trött så hon inte är världens speedo imorrn på hoppträningen. det kan bli farligt.

just det, träffade josef en snutt idag och gud vilken pepparkaka han blivit! aja skönt att ha lillskiten hemma igen iallafall

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det privatstall eller ?

2009-03-08 @ 20:58:33
Postat av: alice

ja det är det

2009-03-08 @ 21:24:28
URL: http://alus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0