catwoman

jag har tänkt på en sak, jag har en den bilder på mina katter. ja, självklart har jag det och varför skulle jag inte?(familjen levin har 4 fettokatter) jag bara tänkte på det, men utan mina katter är jag inte jag. i femton år har jag haft katter runt mig och utan dom skulle det vara väldigt tomt, vissa är ju hundmänniskor. jag är inte en sån. faktist är jag väldigtväldigt rädd för hundar. när jag var liten lekte jag och bror ( och några andra från samma gata) på baksidan av huset där det var en stor äng. och jämt kom det en kärring och släppte lös sina stora hundar med sylvassa tänder. vi blev jagade och jag var såklart döds rädd. sedan dess har jag hållt avståndet från hundar och vänder mig om det kommer en hund springande i fullfart mot mig, vare sig den är arg eller något annat. jag tror nog att hundar är ett av dom läskigaste djur jag vet. fast malin och morfars hund är undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0