fifteen and fabulous.

tjenare i stugorna! jag är äntligen det efterlängtade talet 15! nu är jag byxmyndig,kvinna och moppekörare. gud vad härligt det är. idag väckte hela fullaruttan (mammapappabror och bror) mig med en mini tårta och prisenter. det jag fick var en ny mobil (!) högtalare till mobilen, två linnen och en vit fredperry (såklart :) ) . juste fick oxå ett täcke av malin och anna (man tackar så hjärtligt för den) och jag hoppas på mer när tjocka släckten kommer på besök om två veckor. nu är jag alice 1,5 . efter skolan drog jag till feliciti. så det blev en promenad med malin, max, felicia och jag. härligthärligt. nej nu ligger jag på en madrass på golvet med semla högsta hugg och utråkad ivanbanan. tjingeling i stugorna

Kommentarer
Postat av: terminator

du e liten hahahaha

2009-03-03 @ 21:53:33
Postat av: Erika

du är straffmyndig också! :P

2009-03-03 @ 22:22:46
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: TheHulk

Hej Hej jag är bara fjorton år kom o ta på mig kom o se på mig.. hej hej hej ja är bara fjorton år kom o titta på mig do u wanna bee my fjooortizzz booooy!

2009-03-03 @ 22:28:13
Postat av: Hemligpojkesökerfru

Hej! Gu va ja är sugen på Hamburgare ja hörde att du fått en häst kan ja få gnaga lite på den

2009-03-03 @ 22:28:50
Postat av: Mathilda

Åh, gummsen! Du är så charmig i dina inlägg, men ännu charmigare in real life!

Låter smaskigt med semla (nu vill jag också ha, hihi).

Pözz Pözz sunshine! <3<3<3<3

2009-03-04 @ 21:18:06
URL: http://postal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0