fucking sunday

yello sunshines ! idag har fettosläckt kommit hem till mig för att fira mor som fyller år idag (grattis mamma 44! hur känns det att snart behöva rulator ? ). massa god mat och tårta blev det idag och eftersom pappa,daniel och sebastian kommit hem fån egypten visade dom en video från när dom dök vid korallrev. fintfint. har saknat dom. särskligt daniel mitt lilla lyckopiller. eller lilla och lilla. han är ju ändå över 190. han bar runt på mig som en bäbis och lekte apa med mina händer. härligt med knasiga personer ibland.

felicia böjar faktiskt bli riktigt bra i benet. sista pencelinsprutan imorrn då rå och jag hoppas hon slipper ta fler eftersom hon tycker det väkligen smakar gorilla. pullvret (inflamatoriskt) hon åt ä oxå slut och nu slipper hon det med. hältan är borta och jag har gått ut med henne varje dag en halvtimme ungefär. bara litelite svullen kvar.

juste jag har kanske sagt, eller så har jag inte det. men iallafall förut så var det bestämt (mamma bestämde) att jag skulle praoa på konsum precis vid mig, men vem 17 vill göra det ? nej inte jag. så jag bestämde mig för att göra något roligt och då ringde jag solvalla travskola eftersom mina vänner (hanna och ivana) ska praoa där. nu är det bara att åka dit och lämna papper och få reda på tid. snacka om slut jag kommer vara dom två veckona. först sköta om ett stall på 12 hästar. sedan hem och sköta om felicia. men stå på bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0