gälendag!

wellpell, mina dagar är galna (mycke betoning på galna). hade vanlig dag, engelskaprov, andra delen dårå. menmen, jag och ivana satt och spelade gitarr en stor del oxå. har blivit roligt igen och ska nog fixa till mina två andra gitarrer. jag har en akustisk och en el. menmen, när jag slutade så åkte jag till bromma med ivana hanna och louise, vi satte oss på donken och moffade. jag väntade på malin som skulle komma fyra och åkte med bussen till stallet. vi var jävligt sega och hade mer lust att ha snöbollskrig och hoppa stutsmatta. kallt och blött som satan. men attans vad bra jag var, fick in en headshot på malin. hon ville självklart ha revansh (stavning) men det var inte så farligt. jessica (en tjej som hjälper till i stallet) kom och ville självklart oxå vara med på snöbollskrig och hon va faktist lite läskig, hon är ju stark som satan.

efter vårt lilla flumm så ska malin sälja lite täcken till jessica eftersom hon behöver till hennes medryttarhäst. affärskvinna som jag (eller så var hon dum) var la jag priset högt och jessica gick med på det på engång. vi tjänade hela 300 spänn på 2 gamla täcken, eller malin. jag fick hundra för min affärskvinlighet. ojoj, malin är en riktig gooing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0