glad som en lärka

idag klockan halv 8 gick jag upp för att åka och tvätta, skrubba och rykta rent felicia. idag nämligen åkte jag och pappi till solvalla med pärlan för att undersöka och kolla på hennes baksenor med ultraljud. super fint väder och felicia var jätte fin med nyinsydda 'mössan' och vita benlindor. super pigg som hon är måste jag ha lilla mössan på henne. en aning nervös var hon faktiskt. solvall är grymt stort och det är jättefint, inne på kliniken var det überskurat och vitt. helt srterilt men mysigt ställe med snäll veterinär. det var ingen stor fara på baksenorna. det var såret hon fått som det blivit en reaktion i benet. i 4 veckor framöver ska jag ta det lungt och enbart rida dressyr och hoppningn får vänta. jag undrar om jag kan vara med på fd hemmaplan den17 maj. skulle vara kul. men huvudsaken är att pyret blir bra . föresten ska jag praoa på solvalla travskola vecka 19, 20. någon som brukar vara där ?

åkte hem moppen idag som stått i stallet sedan fredags då det började snöstorma och jag absolut inte kunde åka den. en aning blåsigt med skönt väder, man varken frös eller var varm. och det är härliga glidvägar här ute på virsan. riktiga lantisvägar.


Kommentarer
Postat av: Snelhest

snelhest mums

2009-03-31 @ 18:37:19
Postat av: Becka

sv; tack :D känns ganska bra faktiskt :P

2009-03-31 @ 19:07:43
URL: http://beckyl.blogg.se/
Postat av: anna

guu vad skönt att det inte var någon fara!! :) nu blir ni snart farliga ute på tävlingsbanorna igen ;) <3

2009-03-31 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0