hårfärlängningar

ja, eftersom jag klippte av mitt långa hår under sportlovet blev jag en smuta ledsen och bestämde mig för att skaffa hårförlängning. ett problem är bara att jag är rödblond, alltså jag har en färg som är svår att hitta. en unik en kan man säga. men jag frågade malin om jag kunde få låna en. hon sa att jag fick en. det var en blond och jag testade att fläta in den i en stor fläta på sidan (kan ni se i inlägg före). funkade faktist rätt bra. louise märkte inte att jag hade förlängning. det ända hon märkte av var att hon tyckte mitt hår var väldigt slitet. det var ju inte mitt hår det var ju förlängningen. så jag fick köpa tre små clips on från henne. mindre slitna men en aning ljusare
louises till vänster och malins till höger. den till höger passa mig bäst.
( båda hårfärlängningarna är av syntet och blir super trassliga fort )


Kommentarer
Postat av: malin

haha kasta min den suger! <3

2009-03-20 @ 20:55:14
URL: http://pprinsessornas.blogg.se/
Postat av: ammi

e dt som man klämmer fast elr limmar? :)

2009-03-20 @ 21:52:31
URL: http://ammianda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0