hoppas på en bättre dag

söndag idag och jag tänker värkligen ha en lugn dag och bara vila axeln och magen. igår kväll efter tjejerna drog var det jobbigt som tusan. jag kunde inte luta mig mot något eftersom axeln bränner och känns som det blöder innifrån. magen gjorde det ont under revbenen och när jag andades drog det till. mamma trodde det var mjälten. jag hoppas inte det men idag har det faktiskt gått över en hel del. men iallafall, idag ska jag ta det lugnt och göra myspys saker. ligger i soffan och pillar på datan och tänkte senare baka med mamma. det har jag faktiskt riktig lust till. senare åker både jag och mammi till felicia för att kolla på hennes svullna ben. förmodligen blir det till att åka till solvalla med henne så hon blir frisk så fort som möjligt.

vill ni veta en sak ? visst det kanske är snö ute, men är det inte litelite vårkänslor utomhus ? kanske är det ljuset eller så är det bara jag som är glad. har ni tänkt på det här med ljuset föresten, det är mer gult en vanligt. på vintern ät det knappt något solljus men när det väl är det är de vitt. kanske beror det på snön. jag vet inte. men men, vårkänslor idag och lyckliglycklig längtar jag till vår/sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0