i wanna be like the sunshine

hejhopp din lilla snopp ! todag är förstadagen då jag är helt femton år och det känns faktiskt riktigt bra ! stor lixom right. iallafall mina vänner, idag drog jag till stan efter skolan med the fantastic four. ivana hanna och louise. kollade runt lite och det jag hittade var en väska från gina tricot och en bh från H&M. sedan på coffe house by george så överraskade dom mig med lite prisenter, två nagellack och en 'göraalltsvartförattkunnasova' ( jag vet inte riktigtvad det heter men ni förstår). direkt efter, vid fem var klockan då drog jag till vällingby för att gå på moppekurs. från klockan 6 till 9. pinsamt, jag kunde inte mycket ijämförelse med någon annan, (jag nämner inga namn men låt oss glo) tittapå* körningen gick väll sådär, välte lite koner men det gör väll inte så stor fara eller ? konerna kanske skulle förelställa småbarn, ojojoj. ALICE ÄR MÖRDARE ! . nejnej fula tankar fula tankar...


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahah, fy Sprallis! Inte välta småbarn.. :P

Jag vill också ta körkort. Får väll vänta på min tur antar jag. Sov så sött baby!

Pözz pözz <3<3

2009-03-04 @ 23:00:49
URL: http://postal.blogg.se/
Postat av: alice

haha lilla gömman det kommer ska du se :D <3333

2009-03-04 @ 23:31:01
URL: http://alus.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha, din jävel! hörde att rasmus gick på samma moppekurs, han rasmus som gick i våran förra klass eller?? älskaaar dig din lagligaknullare ;)<33

2009-03-05 @ 18:07:24
URL: http://sannakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0